7 km

Publicerat: 2012-08-27 Kl: 14:05:43 | I kategori: Vardagligt

Motivation är a och o när man tränar, och att man har självdisciplin. Sen ska man vara jävligt sugen att träna också. Jag märker ganska fort på gymmet alla dessa, oftast, äldre kvinnor som bara går dit och tränar för att nån annan sagt att dom inte duger, eller nåt. Hemskt. Idag var kvinnan med 90 DD kupor där igen och jag tackar högre makter att jag hann springa 7 km innan hon kom, för dom 7 kilometrarna var otroligt tuffa och svettiga, men ack så sköna! Blir så stolt över mig själv när jag pushar mig själv och klarar av det. I alla fulla fall så kom 90 DD när jag satt vid en maskin och jag nästan tappade lusten direkt över att vara kvar där. Det är helt sjukt men hon kommer in med sån dålig energi och ser så jävla sur ut. Hon bara tar i allt vad hon har på nån maskin sen tar hon nästa. Idag tuggade hon tuggummi och såg så sur och less ut. Tråkigt. När man möter hennes blick säger den att "jag dödat hennes hund" eller nåt. Jag tränade 1 timme och 30 minuter sen gick jag hem, helt utpumpad. Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback