Farmor Judith..

Publicerat: 2012-08-31 Kl: 20:33:58 | I kategori: Vardagligt

Dagen har så kommit. Min älskade farmor har blivit en ängel och är nu i himmelen med farfar. Det känns konstigt och tragiskt. Stackars pappa och faster Ingegerd. Jag tänker att det måste vara en konstig känsla när ens föräldrar dör, även om dom är gamla. Farmor blev 85 år och gick in i ljuset imorse. Hjärtat stannade. Livet har sin gång och det enda vi faktiskt vet är att vi ska dö, hur hemskt det än låter. Resten av livets innehåll är oskrivet. Motgångar, medgångar, ödet, meningen med allt, carpe diem.. etc. Man finner många förklaringar och när man väl står där i pärleporten då ska det man funderat på i livet få sina svar. Efter det börjar nog en annan del, som för många är okänt. Jag tror helt klart att livet inte är slut när man dött, jag tror att själen lever vidare.

Jag är glad att du fick träffa Ted, farmor.


Farmor och jag <3

Farmor och pappa <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback