Gymmet

Publicerat: 2012-08-22 Kl: 13:24:34 | I kategori: Vardagligt

Jag skrattar inombords när jag är på gymmet och ser (oftast) killar som sätter sig vid en maskin, lägger på 60-70 kilo och tar i allt vad de har så de spricker. De upprepar det en gång, sen tror dom att dom har fått större muskler. Det är så skrattretande. Ofta har såna killar kycklingben och en jävulsk ölkagge. Det är konsekvent träning man får snygg kropp av och stora muskler om man så vill. På vissa maskiner lägger jag på 15-20 kilo kör det 10-15 gånger och upprepar det 3 gånger. Sen ska man också göra det sakta, inte tokfort. Idag höll jag på och bryta ihop (skrattmässigt). En kvinna, ca 50-60 år, stora 90 DD kupor och halvslapp kropp tog maskin efter maskin och betedde sig precis som jag skrev innan. La på en jävla massa vikt och tok i allt vad hon hade, och fort gick det. Musklerna hann inte med helt enkelt. Sport-bh:n höll på och spricka på henne. Tragiskt. Men EGO tjänar ju pengar på hennes medlemskap, huvudsaken är väl det?


Universums bästa <3


Sofias gudomliga chokladkaka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback