Norrporten*Kalas*Grillning

Publicerat: 2012-08-05 Kl: 00:14:17 | I kategori: Vardagligt

Jag önskar så innerligt att Astrid Lindgren kunde vara i livet. Älskar den kvinnan. Hon sa så jävla kloka ord och har påverkat alla världens barn så otroligt mycket. Alla hennes böcker, filmer, hennes inlevelse, allt hon sa hade mening och påverkan. En underbar människa.
Igår, lördag, var vi först på Norrporten Arena och träffade Fredrik, Susanna och Alice. Det var typ familjedag där. Fanns knappt nån parkering. När vi kom dit hade precis Sean Banan uppträtt. Vi tittade lite på Batmobilen och gick runt lite. Sen tog vi en tur på stan och köpte presenter till Bobo. Klockan 15 var vi på plats på Bobo's 3-års kalas. Mycket folk, mycket gott fika, härligt väder, presenter, skattjakt. Efter skattjakten krälade sig en supertjock, lång larv längs lekstugan. Har aldrig sett nåt liknande. Finns såna i Sverige liksom? Blä. Efter kalaset for jag och Tedde till Fredrik, Susanna och Alice och grillade med dom. Trevligt. Åskan kom och förstörde finvädret. Den förföljer mig, lägg av för fan. Annars jävlar. Mangan befinner sig just nu på Granön. Fan det är ju mörkt och jävligt ute och flugspindlar jagar mig ut ur vardagsrummet. Kom hem älskling..



















Au revoir
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback