På löpet

Publicerat: 2012-01-21 Kl: 20:02:07 | I kategori: Vardagligt

Yesterday: Morgontrött, med kisande ögon gick jag och drog ut morgontidningen ur lägenhets-dörrs-inkastet (ja, jag är less på inkastet). Slängde ett öga lite fort på löpsedeln. La ner tidningen. Tog upp den igen för vem var det som var på löpet? Jo, brorsan! Så mäktigt. Det stod "Glansfullt i Ladan" som rubrik. Helt sinnes att han var på löpet. Men min bror har en mycket bra studio på Alnö och han är väldigt proffisionell så det är inte så konstigt att han är fullbokad och populär.
Senare på dagen var jag, Ted och brorsan på Coop och storhandlade. Herregud, tror vi var där i 3 timmar. Fick syn på största chokladnegern nånsin! Tappade helt suget på att baka egna. Såg helt groteskt äckligt ut. 99 kr kostade den också.








Underbara, vackra, goa Alice idag när lilla familjen var och hälsade på!


Au revoir!
M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback