Roses are red and also my hair

Publicerat: 2012-07-27 Kl: 21:24:58 | I kategori: Vardagligt

Det doftar pepparkaka här hemma. Jo, det får göra det mitt i sommaren! Jag gjorde en pepparkakssockerkaka för några timmar sen. Gött mos! Den var så jävla saftig och smakrik så vi alla satt helt tyst och bara NJÖT!
Svärfar har varit här och vi bjöd honom på middag och kaka. Himla trevligt! Mangan klippte honom också, med rakapparaten. Tidigare idag var jag och Tedde på Birsta med bästa Sofia. Killarna som jobbar på Hobbex skrattade så hjärtligt åt Ted när han lekte med deras helikoptrar. Ted lät på sitt vis och killarna sa "Vilken inlevelse han har, härligt och se!"
Älskar vår rosvägg vi har här längs ena husväggen. Det är verkligen kärlek, kärlek, kärlek längs den väggen. Jag älskar verkligen växter och levande blommor. Har väldigt svårt för plastblommor. Väggen från hallen in till vardagsrummet kommer snart falla. Mangan har införskaffat stemps, betonggrejjer och en IPE120 stålbalk så snart händer det mina vänner! Mucho exiting! Ja juste, mitt hår är rödbrunt nu. Blondingrejjen funkar inte för mig. Är så förbannat mörk i hårbottnen och mitt hår växer ju som ogräs, hade fått färga utväxten rätt ofta om jag hade behållit det blonda.









Au revoir
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback