V8

Publicerat: 2012-07-15 Kl: 17:20:57 | I kategori: Vardagligt

2 killar, 3 brudar, varav 1 höggravid burnade i en chevelle med V8 motor igårkväll på köpmangatan, jag var en av brudarna! Det var en häftig känsla när däckena trängde in svart bilgummi på gatan där ingen bor ensam. Vi hamnade i Folkets Park där det var en drös med läckra amerikanare, johnny cash/elvis musik och massor med 50-tals utklädda människor. Det kändes verkligen som att man var med i en "Grease" inspirerad film! Dom enda som såg enormt felplacerad ut var herr Kling och fru Klang, vår allas polis, med walkie talkie och neonfärgade joggingvästar som av rosa baklyktor blänktes av i lacken på en mintgrön cheva Impala. Ej passande.
Gåendes, lite halvlullande mellan bilarna kom en kvinna och gick. Kände igen henne som fan. En kvinna jag har varit och masserat mig hos. Det var förnärmande att se henne lite småfull där. Det ska inte kännas så men jag har legat halvnaken i hennes massagebrits och hon har masserat mig och nu ser jag henne där. Det var en jättekonstig känsla. Idag har vi haft en ponnyälg på gården. Den passade jättebra in i interiören.








Au revoir
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback