Bambie på hal is

Publicerat: 2012-10-27 Kl: 09:18:00 | I kategori: Vardagligt

Igår kom första ordentliga snöstormen till staden. Eftersom det var kallgrader så la sig snön på vägarna direkt och det blev väldigt halt. Så det var INTE roligt att köra bil hem från jobbet igår, med sommardäck! Det var nog det värsta jag varit med om, bilmässigt, sen jag tog körkort. Det var nästintill omöjligt att få stopp på bilen. Körde otroligt sakta och fick börja bromsa 150 meter innan jag ville få stopp. Hade hög puls flera gånger, inte bara pga att jag själv var rädd att åka ner i diket utan att det kunde lika gärna vara någon annan som fått sladd och kört in i mig. Huvaligen. Tackar högre makter att jag tog mig hem levande! Idag kommer svärmor med sin syster hit och så måste vi verkligen lägga på vinterdäcken!


Tedde rider på en ponny i Bosvedjan för nån månad sen.



Världens lyckligaste får åka lastbil med farsan!

Mammorna checkar kläder, killarna leker, på Edwins 3-års kalas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback