Kassamiss?

Publicerat: 2012-10-02 Kl: 10:12:41 | I kategori: Vardagligt

Saga är tokig i kvitton och toalettpapper. Hon är vår kassamiss. Snart kanske hon torkar sig med skithuspapper efter att ha varit på lådan? Nyss ringde en snubbe från Telia och sa att mitt abonnemang snart tar slut och hur jag ville göra. Sa att jag ville byta till Halebop Rubbet (känns som alla har det nu) och gärna en IPhone5. Han sa att alla var helt tokig i att skaffa just IPhone5 nu så den var tillfälligt slut men han skulle lägga undan en direkt till mig så fort dom fick in fler och sedan ringa upp mig. Det var bra service tycker jag!
Annars är det bra. Sista dan som 23-åring nu, känns stabilt. Kanonfint väder idag också. Har kommit in i en Brad Paisley-period nu, igen. Hans röst är ju gudomlig. Låttexterna är fantastiska. Nej, nu ska jag dra ihop en kaka, planetera lite sen dra och jobba. Haspa la vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback