Min lilla sjukling

Publicerat: 2012-10-14 Kl: 21:03:16 | I kategori: ♥Ted 3-4 år ♥

Mitt älskade lilla hjärta blev helt plötsligt febrig och jättehängig idag när vi var och hälsade på hos mamma. Han gick och tog tutten och snutten och såg helt slut ut. Vi satt oss i soffan och slog på Pledge- live från Gränsfors och Ted somnar i min famn. Har inte hänt sen han var spädbarn tror jag. Han skulle aldrig somna om Pledge är på tv:n. Det händer bara inte. Så jag bar över han till mammas säng och så fick han sova. När han vaknade for vi hemöver och när vi kom hem tog jag tempen på han och den var 39, 8. Fick alvedon då och sen har han legat i soffan. Vill knappt äta eller dricka. Lillgubben. Det skär i mitt hjärta att han mår så dåligt. Nu sover han helt utslagen i vår säng. Älskade gryn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback