Snow

Publicerat: 2012-10-14 Kl: 09:46:13 | I kategori: Vardagligt

De varnar för snö i helgen. Inte för att jag tror att den skulle komma eller att den ens skulle ligga kvar, men det hade varit lite tidigt att börja skotta nu. För 2 år sedan kom första snön den 14 oktober. Det är bara att inse att tiden går för fort och att vi alla måste stanna upp ibland och bara njuta av stundens närvaro. Igår grillade vi. Det var riktigt gott, även om det tog en stund att få fyr på grillen. Min Magnus har börjat lyssna på ljudböcker, han lyssnar just nu på "Millenium"-triologin, ni vet om Lisbeth Salander, "Män som hatar kvinnor", m.fl. Magnus är helt frälst och tycker det är hur intressant som helst. Jag kanske skulle börja lyssna, även om jag tycker det är lite mer stämning att hålla i en bok och läsa den som den är. Hur som haver, Saga, katten, är mer social än någon annan katt jag träffat. Hon går fot ibland, hon har börjat lägga sig på Magnus även om Ted sitter i Magnus knä. Fortfarande tokig i brev och toapapper. Hon kryper mer än gärna in i diskmaskin, kyl och för all del frysen! Ja, inte kan man tro att denna dam har varit hemlös och skygg. Tvärtom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback