Snuttar

Publicerat: 2012-10-01 Kl: 21:15:15 | I kategori: Vardagligt

I lördagskväll, när jag precis hade lagt mig för att sova, så hörde jag ett "snutt-ljud". Tände lampan och får till min stora förvåning se hur Saga ligger och suger på Wilma's spenor! Haha! Har aldrig sett på maken. Både Wilma och Saga spinner ivrigt, sen så somnar dom båda. Snackade med Lilly dagen efter och hon tyckte det var riktigt märkligt. Jag menar, Saga har väl kommit ifrån "snutt-stadiet"? Ja, märkligt är det i alla fall. Lördagen var trevlig på alla sätt och vis. Jag jobbade först några timmar, sen när jag hade slutat körde jag järnet hem och då for jag, Mangan och Ted till Nedansjö och Edwins 3-års kalas. Det var trevligt. När vi kom hem kring 18-tiden så kom Nordin och Frida över och vi käkade pizza och spelade spel. Vi hade riktigt roligt! Söndagen tillbringade jag och Ted ute på Skönsmon med farsan och en snabbvisit hos min urmoder. Snart är det onsdag och då fyller jag år! 24 härliga år. Haspa la vista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback