Träningsvärk!

Publicerat: 2012-10-19 Kl: 19:16:22 | I kategori: Vardagligt

När jag slog upp mina två bruna imorse och steg upp ur sängen så var nog fortfarande alla muskler pumpade! Träningsvärk till tusen. Har fortfarande ont och det är så skönt! Jag har inte kört värre än vad jag brukar men jag tillbringade nog mer än 1 timme på gymmet igår. Underbart. Ted gillar verkligen filmerna "Natt på museet 1 & 2". Han vill se dom om och om igen. Inte mig emot, jag gillar ju Ben Stiller. Våra katter är verkligen som dag och natt. Wilma är ännu mer lugn och tillbakadragen just nu och Saga lever livet. Kattratet är så social så jag blir nästan irriterad. Haha! Jag menar inget illa, utan just att hon ska vara upp i oss precis hela tiden. När vi äter, skiter, snyter oss, tvättar oss, sover, vattnar blommorna, ja, hon ska hela tiden vara i centrum. Älskade katter.
Nu ska vi fortsätta fredagsmyset! Ted håller på och somnar brevid mig i soffan och Saga pratar med en fluga i taket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback