Alice

Publicerat: 2012-09-11 Kl: 18:16:08 | I kategori: Vardagligt

Idag har jag fått ha Alice för mig själv! Passade henne några timmar medan Susanna har fullt upp med hennes och Fredriks flytt. Det var så mysigt och timmarna gick alltför fort. Alice kom kring 10 snåret och somnade nästan direkt i vagnen. Hon sov här ute och jag hade altan öppen och poppade ljuv musik medan. Det resulterade i att hon sov över 1 timme. Vi åt lunch tillsammans. Alice gjorde 2:an sen åkte vi till ICA Maxi. Alice var helt frälst i fasters rock'n roll bil! Lillnuttan somnade inne på affären så jag gick runt där rätt länge så hon fick sova. Efter 45-50 min så packade vi in oss i bilen igen och for hemöver. Tedde kom hem från dagis och då lekte kusinerna minsann. Ted var inte avundsjuk alls. Jätteskönt! Han var jätteglad över att Alice var hos oss och han lekte med henne. Jag blev OTROLIGT varm i hjärtat när Ted skjutsade Alice i sitt släp till bobby-caren. Det var så himla gulligt!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback