Naket

Publicerat: 2012-09-27 Kl: 20:18:35 | I kategori: Vardagligt

Jag har glömt kameran hos brorsan. Gah! Det känns naket. Måste verkligen ha den. Jag glömde den där för en vecka sen och jag har inte haft tid att hämta den. Nu är Fredrik med sitt band Pledge i Sälen för att delta i Country SM och hans sambo Susanna är inte heller hemma så jag ska på något vis ändå hämta hem min kära kamera. Får se hur vi ska lösa det. Planer för helgen? Ted är bjuden på Edwin's 3-års kalas på lördag så då ska vi såklart uppvakta honom. Jag ska jobba 6 timmar på lördagen också och efter jag har slutat kör vi gärnet ner till Nedansjö och hem till Joanna och Edwin.


Ted och Edwin

Pledge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback