Relaxen

Publicerat: 2012-09-16 Kl: 21:36:00 | I kategori: Vardagligt

Mange, Åslund, jag och Veronica såg fram emot en eftermiddag på Himlabadet's relaxavdelning.
Slår upp dörren och möts av en enorm, äcklig, genomträngade värme. Känner hur pormaskerna smälter. Längre in i rummet sitter det karlar i morgonrockar och dricker bira. "Åh, nej, ge mig pengarna tillbaka.." hinner jag tänka innan en smärt tjej med svett i pannan hälsar oss välkomna till relaxen på Himlabadet. Vi får alla morgonrockar i storlek large och x-large men hon hinner snabbt förklara att dom är söndertumlade så därför passar storleken oss alla. Omklädningsrummen var okej. Inser ganska snabbt att stället är litet och två pooler är det enda de har att bjuda på förutom alla bastur och olika kallvatten. Sätter oss i poolen som redan är fylld med karlar. Jag hamnar brevid en långhårig japan och en kille med en intatuerad sax i pannan. Poolen är kall och en av killarna kliver i med foppatofflor för han tycker det är så äckligt med avlagrade fötter. Jag blir illamående. Innan vi slår oss ner i en blöt soffa provar vi de 3 olika basturna. En är förbannat het, en ångar så mycket att mina lungsäckar strejkar och en doftar gammkärring. Vi slår oss ner i en soffa som är blöt, precis som de andra. Snett brevid sitter ett sällskap varav en av kvinnorna har sån stor bredd på käften och läpparna att när tungan möter maten ser hon ut som en brunstig giraff. Sagt och gjort, vi står inte ut längre utan vi går till omklädningsrummen, gör oss i ordning, drar på Jop's och äter godaste maten på länge!



Kommentarer
Postat av: Himlabadet

Vilken otroligt bitter och tragisk människa du verkar vara.
Skriver nedvärderande saker om folk i nästan varje inlägg, ta och granskat dig själv istället. Tror du att folk tycker att Du är så nedranns vacker och luktar så fantastiskt gott? Ett rätt tydligt tecken på att du själv inte verkar må så bra när du hela tiden granskar och klankar ner på andra, som du dessutom inte känner. Tragiskt

2012-09-18 @ 11:41:49
Postat av: Anonym

Himlabadet : Har du en egen blogg man kanske kan ta sig en titt i eller är du bara ute och lus läser andras bloggar och kritiserar? //Sofia!

2012-09-20 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback