The mist

Publicerat: 2012-09-21 Kl: 20:11:04 | I kategori: Vardagligt

Imorse var det läge att skrapa rutorna, men min älskade sambo Magnus hade satt i motorvärmaren i min bil när han hade kommit hem från sitt nattpass så bilen var varm och go när jag skulle åka och jobba. Tackar för det älskling! Dimman låg så vackert över Alnösundet med solen i rätt vinkel och allt. Jag tycker att det är så läckert när man åker över alnöbron på morgonen kring 06:30 tiden, solen lurar någonstans bakom, och precis när man är på alnöbrons högsta punkt så kommer solen precis fram bak i nacken på en. Det ger mig härlig energi!
Måste få skriva om kära, lilla Saga. Denna vackra lilla varelse som verkligen älskar att bo med oss, och vi älskar henne också. I onsdagskväll så kom hon fram till mig för första gången och jag fick klappa henne och gosa med henne. Sen har hon bara blivit mer och mer social. Det gör mig så glad! Igår satt jag mig med Ted på golvet i hallen och då kom Saga fram till både mig och Ted. Hon lät Ted klappa henne. Det är ett säkert tecken på att hon trivs. Alla gånger! Tänk om fler människor kunde hjälpa katter som inte har någonstans att bo/ta vägen. Jag köpte Saga från Djurskyddet Katthjälpen här i Sundsvall/Timrå. Deras hemsida är www.katthjalpen.se, dom har även en sida på facebook. Gör en insats! Snart fyller jag år också. Funderar på att prova baka en slabang. Verkar vara en sjukligt god rulle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback