Rörelser

Publicerat: 2013-07-15 Kl: 22:27:49 | I kategori: Vardagligt

Jag känner pyret varje dag nu och det är så underbart! Det liksom fladdrar till och jag känner att h*n rör sig. Underbart! Längtar som en galning till den 24 juli då vi ska på ultraljud. Jag tror att det är en han, undra om jag har rätt? Är gravid i v.17+2 idag. 158 dagar kvar till kalvning.
Idag har jag varit ledig, jobbade hela helgen. Tvättade bilen tidigare idag och det är verkligen ett terapijobb. Gillar det verkligen. Det är i avfettningsjobbet man ska lägga ner sin själ och jag lärde mig förut att man ska använda olika sorters avfettning beroende på om det är sommar eller vinter. Petroleumbaserad ska man använda på vintern och alkaliska på sommaren. Där ser man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback